Blog

Mie imi place calatoritul - episodul 2

De fiecare excursie imi amintesc cu drag si pentru fiecare amintire am ceva de spus. De bine :) Nu cred ca am pe lista vreun loc care sa nu fi fost interesant si sa nu imi fi facut viata mai frumoasa! Continui seria povestilor care m-au imbogatit sufleteste cu doua orase superbe, vizitate in 2006 si 2007.

Jurnal de calatorie…

2006 – Barcelona

A fost de departe cea mai impresionanta experienta. Nu vazusem nimic asa marcant pana la Barcelona:

Orasul cu Sagrada Familia lui vesnic in constructie, fantanile magice de la Montjuic unde poti sa juri ca ai bilet la cea mai tare opera din lume, La Rambla – pietonalul colorat de multa lume intr-o continua forfota, portul si Barceloneta de seara. Aici trebuie sa savurezi macar o data cina. Am fost si la muzeul Dali si la Empuria Brava. O zi de neuitat care imi aduce des in minte imagini despre toate inventiile si operele lui Dali, dar mai ales despre iubirea lui nemarginita pentru Gala. Putina lume stie ca Dali a creat si bijuterii dedicate sotiei sale. Eu le-am vazut la muzeul din Figueres. Apoi, plimbarea cu vaporasul pe canalul de la Empuria Brava m-a transformat intr-un mic capitan de vas pentru ca am avut norocul sa tin carma aproape pe tot parcursul excursiei.

Ceea ce nu o sa uit niciodata este sentimentul pe care l-am avut la corida. Cred ca a fost una din ultimele reprezentatii inainte de renuntarea definitiva la acest tip de "spectacol". Am tinut asa de tare sa vad live corida pentru ca apoi sa plec cu ochii in lacrimi de mila pentru bietele animale. E adevarat ca spectacolul este deosebit, cu multa incarcatura emotionala, insa imi doresc sa nu fi vazut chiar tot. Aproape ca nu stiam daca mai tin cu toreadorul sau cu taurul.

Barcelona este si un loc foarte cautat pentru shopping "de firma", la preturi foarte bune.

Asadar Barcelona pentru cultura, romantism si afaceri :)

2007 – Budapesta

Mi s-a pus pata pur si simplu sa fac un revelion la Budapesta. O mai vazusem scurt cand am fost in Tunisia, dar voiam sa ii dedic ceva mai mult timp. Tin minte ca am sunat o gramada de prieteni inca din septembrie ca sa ii intreb ce planuri au pentru sarbatori. Cand am gasit cel putin o persoana la fel de interesata ca si mine, am facut planul pe loc. Transportul cu trenul la cuseta, iar cazarea la un hotel pentru tineret in centrul orasului. Ieftin si bun.

Am traversat Dunarea pe toate podurile din oras, am batut toate stradutele am facut o croaziera superba de aproximativ o ora, timp in care m-am lasat vrajita de povestea de dragoste dintre Buda si Pesta, am urcat la cetate si am dansat intr-una din cele mai mari discoteci. Budapesta esta asa de aproape si asa de frumoasa ca nu ar trebui sa ratezi ocazia de a face o vizita macar o data in capitala Ungariei.

SOLICITA O OFERTA PERSONALIZATA

CEL MAI IMPORTANT PAS ESTE SA IMI SPUI CE CAUTI. ADAUGA DETALII IMPORTANTE IN SOLICITAREA TA,
IAR EU VOI RASPUNDE IN SCURT TIMP. MULTUMESC.